Aanrader

Zin om een vliegtreffen te organizeren?
Samen ergens gaan vliegen?
Dan is dit de plaats om uw bericht te plaatsen.

Cors

Aanrader

Berichtdoor Cors » Vr Nov 23, 2012 10:31 pm

Hallo Allemaal,

Langzaam maar zeker ben ik alles weer vorm aan het geven voor de stage naar Portugal. Er zijn al aardig wat aanmeldingen, maar ik wil even aftasten wie er echt interesse heeft om mee te gaan, want zoals het er nu voor staat moet ik met een vrachtwagen
We gaan weer naar onze bekende stek in het noorden van Portugal net boven Porto. Hier hebben we gigantisch veel locaties waar we kunnen vliegen. Elke dag een andere trip is zeker mogelijk. Natuurlijk gaat onze lokale gids ook weer mee want die is zn gewicht in goud waard. De laatste stage was op Brazilie na de mooiste stage die we ooit gemaakt hebben.

We zitten in een luxe hotel recht aan het water waar we op 100 meter ook een start plaats hebben. Mocht je in een appartement willen kan dat ook maar tot op heden heeft iedereen voor het hotel gekozen en ik moet een paar mensen hebben om een appartement rendabel te kunnen maken.

De prijs van de stage komt op € 1300,- Hierin zitten : ticket, huurauto, hotel met ontbijt, gids en begeleiding en vervoer van materialen ook ter plaatse.
Geef ook even aan welke week je het beste uitkomt zodat ik een planning kan maken.
Mocht je al zeker weten dat je mee gaat dan kan je het stage bedrag overmaken op regiobank poortvliet 82.51.48.839 tnv J. van der vlies ovv stage met je naam.

Wil je mee dan wil ik het volgende weten:
Eerste naam van je paspoort , achternaam en geboortedatum

eerste week is van 17 tm 24 maart
2de week is van 24 tm 31 maart

Ik hou jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet/ Kind regards,

Skydance Paramotorsport
Jurg van der Vlies
Engelaarsdijk 7
4693 RL Poortvliet
06-51004564-0166-662384
www.skydance.nl