Onbekend in Belgie

Zin om een vliegtreffen te organizeren?
Samen ergens gaan vliegen?
Dan is dit de plaats om uw bericht te plaatsen.

disharmony

Onbekend in Belgie

Berichtdoor disharmony » Di Sep 04, 2012 8:36 pm

Goedenavond zuidelijke mede piloten,

Ik ben een "hollander" die voor korte tijd in Belgie werkt.... maar zoals wel vaker wil gebeuren is "korte tijd" iets langer geworden en verblijf ik hier nog wel een paar maandjes...

Opzich is het geen straf om in Belgie te zijn, maar het is wel een straf om minder te kunnen vliegen.

Daarom wil ik de mogelijkheden bekijken om mijn spullen mee te nemen naar Belgie, om hier eens te kunnen gaan vliegen. Ik verblijf momenteel in Antwerpen, maar dat wordt vanaf 1 oktober Zemst; vlakbij Mechelen. Ik heb een ICAO kaart van Nederland, maar daar staat ook ongeveer de helft van Belgie op, en Zemst bijv. blijkt helaas net binnen de CTR van brussel te vallen.

Ik zoek eigenlijk mensen om eens mee te gaan vliegen. Ik heb vervoer, maar hoe dichter bij hoe beter natuurlijk. Daarnaast weet ik niet of de regelgeving veel verschilt met die in Nederland, en of mijn Nederlanse papieren voldoende zijn om legaal in Belgie te kunnen vliegen.

Misschien kan iemand me hierbij helpen en/of heeft er iemand zin om een keer samen te gaan vliegen?

Ik kijk uit naar jullie reacties,

Groeten,

Johan.

WimH

Re: Onbekend in Belgie

Berichtdoor WimH » Wo Sep 05, 2012 7:00 pm

Ik woon in Geel, +/- 30 min van Antwerpen.
Als je interesse heb hier eens te vliegen bel me dan op 0032-486496465.

Met vriendelijke groet,

Wim Heerkens
The only way is up

Terug naar “Samen vliegen”